اینو ببین تهی ، حالم ازش بهم میخوره ، بچها بریم بزنیم تو پَرش ؟!ایییییول بریم !!!به به اقای تهی ، مشتاقه دیدار...Vers 1از عصبانیت میخوره مشتا به دیوار ... همه الکی میان جلو میگن مشتاقه دیدار !دیگه بسه ، بپر ، بهتره بشه وجدانت بیدار ... دله پاکت تبدیل شده به یه خود خواه بیمار !داره رپ میخونه ، حتی دیگه استاد گیتار ... انگار موسیقی ادارست ، رپم پستایه بیکار !دری وری میخونهو ، اسمشو رپ میگه ... واسه مروفییتشم از ماها بد میگه !!!ولی من جلو میرم تا جهانو ، ببلعَم ... من یه خودکاره خیابونیم که به برقم !بدون یه مَردم ، که حتماَ ، به وَعدم ... خیلی ، خیلی ، خلیییی زود عمل میکنم !من با کمکه تو رفیق با یه تیمه حرفهای ... سلیقه? گوش مردمو عوض میکنم !آره ، شبای که تنهامو تو غربت ... خودکارو ، میکرفنمو بغل میکنم !(Chorus)تهی خالیه ، ولی بدون پُره درد،تهی خالیه ، ولی بدون خوده مرده،تهی خالیه ، خالیه از حسادت...بجاش پُره از غیرتو ، اصالت !Vers 2مثلِ ژپتو ، بتو ، بگم من داستان !که چیا گذشته تو ایرانه باستان !?? ساله پیش بود ، که یه چیزی مثه یه ویروس اومد به گوش ایرانیا فاز داد !!!یه دقیقه ویسساا !!!فکر کردی رپه فارسی اومد از پارسال ؟!از موقعی که همه دارن میخوننو ، میزننو ، میرقصن واسه? بازار !!!رپ جنگله منم مثلِ تارزان ... جلو همه توهیناتون ، تهی وایساد !!!شما شادینو ، با لباسِ گشادینو ، ماهم سر قبره موسیقی میزنیم زار زار !!!ولی تهی ، یه شکله خاص داد ... به رپه فارسی تا بشه یه پاسدار !تا رپو ببره ، برسونه ، به گوشه ، بقیه ، به صورته ، آزاد !(Chorus)تهی خالیه ، ولی بدون پُره درد،تهی خالیه ، ولی بدون خوده مرده،تهی خالیه ، خالیه از حسادت...بجاش پُره از غیرتو ، اصالت !------021------Vers 3دیگه حرفهای نداریم ، شنونده ما ... چونکه خوانندهها ، بیشترن از شنوندهها !داره خواننده میاد ، دیگه از کودکستان ... که بعده پیشرفت ، تازه میرن تو دبستان !هر کدومشون تو موزیک یه رشته? خوندن ... یکی بنگ بنگه ساز ، یکییم عشقه خوندن !!!(X)( سلام ا.ب.ز ، آهنگ ساز حسین تهی ... انور یکی وایساده ! ، ای حسین ت?نی !!!!!!؟؟؟؟؟ )( یاهاهی هایها ها هایّ ، آقا خووبه ؟! ... نتهای پایین بده یکم ، ولی بالا خوبه ؟! )(Hossein ToHi)نه داداش تو واسه? اینکار ساخته نشدی ... پول داری ! ، ولی تافته? جدا بافته نشدی !!!باید تو موسیقی تمرینه بیشتر کنی ... توی کارهای دیگه میتونی ، پیشرفت کنی !تا که محکمو ، متّحد ، شبیه دیوار ... تو ک?له جهان بشیم ، سفیرهِ ایران !(Chorus)تهی خالیه ، ولی بدون پُره درد،تهی خالیه ، ولی بدون خوده مرده،تهی خالیه ، خالیه از حسادت...بجاش پُره از غیرتو ، اصالت !OUTROحالا فهمیدی تهی کی حتا اونوریهام ماها 021 کردیم....با یه تیمه حرفهای ،اف & ا.ب.ز & تهی .... اینه تیمه ما آهنگ های ایرانی...
ما را در سایت آهنگ های ایرانی دنبال میکنید
برچسب: متن اهنگ تهی واقعی از تهی,متن اهنگ تهی واقعی از حسین تهی, نویسنده: بازدید: 280 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 9:43